ÖĞRETMENLERİM

bu gün benim ve hepimiz için yine özel günlerden biri öğretmenler günü.Öncelikle Başöğretmenimiz Atatürk'ü saygıla anıyorum. Benim yetişmemde katkısı bulunan ve üzerimde emekleri olan,ilkokul öğretmenlerim ki beş tanedir(her sene bir öğretmen değiştirmek zorunda kalmıştım),orta okul,lise öğretmenlerimin hepsinin ellerinden öpüyorum ve onlara teşekkürlerimi sunuyoryum.Ayrıca çok sevdiğim mesleğimi öğrenmemde bana yardım eden C.B.Ü.'den sayın hocalarım Yrd.Doç,Ö.Aslan kalafatçılar,Yrd.Doç.Çiğdem Kaya,ve kimya derslerinde yardımını asla esirgemeyen ve öğretmekten sıkılmayan hocan Ayşen Hanıma sevgi ve hürmetlerimi yolluyor ve çok teşekkürler ediyorum. (ünvanları değişmiş olabilir,bunun için özür dilerim.)
Öğretmen olan Halam Kamuran Güneş ve eniştem Asım Güneş 'in Ve çok sevdiğim Nalan ablamın öğretmenler gününü kutluyor ve ellerinden öpüyorum.

1 yorum:

nalan dedi ki...

çok tatlısın canım beni özelden kutlamanın yanısıra burada da andığın için teşekkür ediyorum