PEELİNGLER

Tüm cilt tipleri için harika bir peeling tarifi,bu tarif ciltteki ölü dokuyu giderirken aynı zamanda cildi nemlendiriyor,kirden arındırıyor ve cilt lekelerinin rengini açıyor.
Malzeme Listesi:
50 gr.pirinç unu
50 gr.yeşil kil(toz halinde)
50 gr. mısır unu
Temiz bir kutu veya cam kavanoz.

Yapılışı; Tüm malzemeleri kavanozumuzda karıştırıyoruz,bir çorba kaşığı toz karışımı bir miktar içme suyu ile karıştırıyoruz ve kıvamlı bir hale getiriyoruz,göz ve dudak çevresi hariç yüzümüze uyguluyoruz.Kuruması için bir süre bekliyoruz ve nazikçe ovalayarak çıkartıyoruz,daha sonra ılık su ile duruluyoruz.Cildiniz bir kadife yumuşaklığında olacaktır.Bu peelingi sadece yüzümüz için değil tüm vucudumuz,ayaklarımız içinde kullanabiliriz.

5 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Sevgili bitki cadısı;
Peelingi en kısa zamanda denemek istiyorum yalnız şöyle bir sorunum var.Ben sle hastasıyım.Bir sıkıntı olur mu?
Sevgiler.Gülen..

Bitki Cadısı dedi ki...

Gülen hanım,öncelikle size geçmiş olsun diyorum.Bu peeling çok yumuşaktır ve normalde ciltte herhangi bir tahribat yapmaz ancak sle hastalarında cilt döküntüleri olduğunu biliyorum.Akut dönemde kullanmanız belki döküntülü yüzeyleri tahriş edebilir,hastalığın inaktif olduğu dönemde kullanabilirsiniz diye düşünüyorum.Kullanmadan önce elinizin üstü gibi mesela küçük bir bölgede çok az miktarda uygulama yapıp denemenizi ve ondan sonra kullanmanızı öneririm.Peeling içeriği kimyasal olmadığı için cildinizin reaksiyon vereceğini düşünmüyorum ama isterseniz dr.da bir danışın.Sle hastalığında cildin ne gibi reaksiyonlar vereceğini tahmin etmek zor biliyorsunuz.
tekrar geçmiş olsun diyorum.

Huzur Moda dedi ki...

herbalist bloğun hayırlı uğurlu olsun. ben asyayaren on marifetten peelingi deneyeceğim ...

Huzur Moda dedi ki...

herbalist bloğun hayırlı uğurlu olsun. ben asyayaren on marifetten peelingi deneyeceğim ..

Gülen Tezer dedi ki...

Tatmin edici bilgi için çok teşekkür ediyorum.Bunu söylemek haddim değil belki ama konuya hakim olmanız beni mutlu etti.
Sevgiler.
www.gulentezer.blogspot.com